چگونه می توان وبلاگ ساخت؟

تصویر

    خب رسیدیم به بخش طراحی وب . در پست های قبلی فهمیدیم که وبلاگ چیه و چه تفاوت هایی با وب سایت داره ؛ از مزیت های وبلاگ زیاد دیدیم و شنیدیم! ، در این پست قصد داریم که نحوه ساخت وبلاگ رو براتون آموزش بدیم ...

    مراحل ساخت وبلاگ :

    1- انتخاب سرویس وبلاگدهی :

    اولین مرحله ساخت وبلاگ ، انتخاب سرویس وبلاگدهی ای است که قصد داریم وبلاگمان را روی آن پیاده کنیم . سرویس های وبلاگ دهی متعددی وجود دارند که امکانات مختلفی را برای کاربران فراهم می کنند ؛ از جمله : رزبلاگ ، بلاگفا ، بلاگ بیان ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ ، لوکس بلاگ و... ( پیشنهاد من برای اولین تجربه وبلاگ نویسی ، بلاگفا است )

    2- ثبت وبلاگ در سرویس مورد نظر :

    با ورود به سایت سرویس وبلاگدهی مورد نظر ، وارد بخش ثبت وبلاگ جدید می شوید. سپس با تکمیل اطلاعات خواسته شده ، وبلاگ خود را می سازید ؛ توجه داشته باشید که در اکثر سرویس های وبلاگدهی ، نام کاربری شما ، آدرس وبلاگتان می شود ، پس هنگام ثبت وبلاگ در بخش نام کاربری ، آدرس مورد نظر برای وبلاگتان را وارد کنید.

    3- انتخاب قالب مناسب :

    پس از ساخت وبلاگ ، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد بخش مدیریت وبلاگ شوید. سپس از بخش انتخاب قالب ، قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید ؛ همچنین می توانید از اینترنت ، کد قالب های دیگری که مورد نظرتان است را کپی و در بخش ویرایش قالب در قسمت مدیریت وبلاگ پیست ( جایگذاری ) کنید.

    4- ارسال مطلب :

    پس از انتخاب قالب ، نوبت به نوشتن مطالب وبلاگ می رسد . از بخش ارسال مطلب مدیریت وبلاگ ، هر آنچه که دوست دارید در وبلاگتان منتشر کنید را بنویسید و ارسال کنید. 

 

به همین راحتی صاحب یک وبلاگ شدید!

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش